مسلسل حب عمرى بطولة هيثم شاكر الحلقة | 22 | Hob Omry Eps
33:14
654,903
Hekayat Plus - حكايات بلس
Reddit
مسلسل "حب عمرى" تأليف فداء الشندويلى وإخراج عبد العزيز حشاد، وبطولة هيثم شاكر وسهر الصايغ ومنة فضالى ومى القاضى وأحمد كرارة وحنان سليمان وأمانى كمال وديانا هشام وسامح الصريطى وتامر فرج وعدد آخر من الفنانين، وتدور أحداث العمل فى إطار رومانسى حول قصة حب كبيرة تجمع البطلين هيثم شاكر وسهر الصايغ، وتمر بالعديد من الصعوبات .
#رمضان2020

تعليقات
  • Nawal Gilto
    Nawal Gilto

    دور اخو عيسي تافه اخوه في ايه وهو بيدور علي الستات يتجوز مين ويطلق مين

  • Ndjf H Hhf
    Ndjf H Hhf

    عيسي مش يستاهل كل ده.بس ربنا وقف ليه مها ورانيا معاها.بس هو السبب ا.لان ساره كانت بتغير عليه بس هو الي وداها لياسر براجليه.خصوصا لما التليفون ياسر وقعه كانت رافضه اتكلمه او تقابله.بس سارة انصدمت من فلوس وهدايا ياسر.

  • همسة حنين
    همسة حنين

    هو هلبسهم بيتحول من نبيتى لاسود ليه انا احوليت

  • اميرة اميرة
    اميرة اميرة

    طلعت رخيصه ساره يعني ياسر محبتش وتوفى يوم فرح وحاب تورث طماعه خقيره😔😔😔😔

  • Mahmmed Nasr
    Mahmmed Nasr

    فرحت جدا لموت ياسر الحقير ده وزعلت جدا لاتهام عيسي بقتل ياسر وأن اتحبس وفرحت لما خرج من السجن وبيزيد كرهي لساره ومش باين عليها زعلها علي عيسي لما اتحبس ولا خوف ولا أي حاجه

  • سمر فكري
    سمر فكري

    جايبين ظابط فاشل يمسك القضية

  • خوخه ابو العلا
    خوخه ابو العلا

    انا بحبك اوي يا حنان سليمان انتي شخصيه محترمه جدا

  • خوخه ابو العلا
    خوخه ابو العلا

    ام ياسر كلبه

  • My AlSultan
    My AlSultan

    سارة ينطبق عليها المثل كنتي في الجرة وطلعتي البرة مصدقة نفسك تديري شركة اللي رانيا تعبت على بناءها

  • Maryam Mimi
    Maryam Mimi

    هم بيتخنقو عشان سارة خائنة وطمعة نكرة الجميل يدخل سجن عشانها ويحرب عشانها واللهي دنيا غربية

  • حيدر العراقي
    حيدر العراقي

    مسلسل راقي

  • Mazen Haitham
    Mazen Haitham

    ساره مجنونه بحب عيسى وعيسي مجنون بحبها

  • Riabi Faiza
    Riabi Faiza

    هو ازاي بان الحمل كدة بسرعة

  • اسلام محمد
    اسلام محمد

    علي فكرة الفلوس مش كل حاجة سارة بعد ما ياسر مات ورثت فلوس كتير شفوها دلوقتي مش مبصوتة

  • اسلام محمد
    اسلام محمد

    علي فكرة الفلوس مش كل حاجة سارة بعد ما ياسر مات ورثت فلوس كتير شفوها دلوقتي مش مبصوتة

  • Nooreen sh
    Nooreen sh

    دكتور وسيم سلبي جدا لكن بيضحكنا😂😂

  • Amn Mamdm
    Amn Mamdm

    انا اسمع عن كاميرات ابيض واسود انما اسود ونبيتي مشفت غير ف الفلم ده المخرج يياكد انو نحن تختلف عن الاخرين

  • Amira Hamdy
    Amira Hamdy

    هو وسيم دا ناسي ان اخوه مسجون وبيفكر في زوجاته بس

  • ايمان الحلواني
    ايمان الحلواني

    مسلسل جميل

  • Bloody Berry
    Bloody Berry

    هيا ساره كانت مخبيه الوساخه دي فين

  • Tota-gege Tota-gege
    Tota-gege Tota-gege

    تفتكروا مين اللي قتل ياسر

  • Hdad Zidan
    Hdad Zidan

    انا كرهت ساره اوي لانها دورت ع الفلوس وبس 🙁😞

  • Ahmed K Kamal
    Ahmed K Kamal

    كان المفروض يسمو المسلسل دا حريم عيسى 😂😂😂😂

  • Yasser Sharaf
    Yasser Sharaf

    في الدقيقة 19. 46 كانت أم ياسر لابسه اسود بعديها اتحول للون احمر وازاي ابنها لسه ميت وتلبس فستان لونه احمر هو انا بس اللي شايفة كدا

  • Rabia Ouanoughi
    Rabia Ouanoughi

    هادا الضابط وجهو اصفر ليه

  • كوكي عادل
    كوكي عادل

    جماعه حد خد باله ان مامه ياسر لابسه فستان احمر وبعدها لبست فستان اسود 🤨🤨🤔

  • Dodo Dodi
    Dodo Dodi

    المسلسل أصبح ممل جدا مافي اثارة البداية كانت حلوة لغاية 18حلقة بعدها كله ملل

  • لولا هاند ميد | lola handmade
    لولا هاند ميد | lola handmade

    انا شايفه أن مريم دي احسن حد في المسلسل وقمرايه وتمسيلها توحفه هيه ووسيم اوي

  • Sara Nagy
    Sara Nagy

    الحمدلله اني متقبلتش ف الحقوق و دخلت تجاره لاني لو كنت وقفت قدام وكيل نيابة زي دة كنت مسكته من زمارة رقابته😠😠😠😠

  • Djamel Ouar
    Djamel Ouar

    مكاش اغبى من وسيم

  • محمد عبد المنعم
    محمد عبد المنعم

    رخم اوى ودمة يلطش وكيل النيابة دة

  • Salma Soly
    Salma Soly

    سارهه بقيت مستفزةة اووي 😹💔🌚

  • Salma Soly
    Salma Soly

    المسلسل جميل جدا ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤🌎

  • هند سليم
    هند سليم

    انا زعلانه اوى على دوده ،😢

  • فضاوهه
    فضاوهه

    مسلسل مضروب هههههههههه

  • فضاوهه
    فضاوهه

    انا بفهم بسرعه يحملن كيف واللهي مسلسل يضحك هههههه

  • Sanaa Abadi
    Sanaa Abadi

    "وسيم" اول ما شفتك و انا نفسي أخلف منك😅😅😅 كنت فاكرة انه الجملة الصح انه تخلفي مني؟!😳

  • حميد الدوغاني
    حميد الدوغاني

    عجبني

  • Sanaa Abadi
    Sanaa Abadi

    في مثل مغربي عندنا بيقول "مُـرْ عند الشبعان اذا جاع.. وما تمُـرِش ع الجوعان اذا شبع" و ده حال سارة

  • Jody Abo Eldahab
    Jody Abo Eldahab

    انا بكره ساره دي

  • Kareem Waheed
    Kareem Waheed

    اتمني دوري كا عسكري يكون عجبكم😂

  • rasha ahmed
    rasha ahmed

    مسلسل هايف و تافه و مالوش اي لازمه واحده بتحب واحد و تتجوز واحد تاني حأجه تقرف

  • وفاء احمد
    وفاء احمد

    مسلسل ف قمه الروعه بزعل جدا والله لو حلقه فاتتني بس ربنا ينتقم منك يا ساره بعد ما الواد حبك تعملي ف كده وتتجوزي ياسر وف الاخر يتهموه ان هوه الي عمل كده 😡

  • ريم احمد احمد
    ريم احمد احمد

    انا كرهت وكيل الخرا النيابه دا بجد اي الغتاته دي

  • Asmaa Muhamed
    Asmaa Muhamed

    مش عارفة ايش هالموسيقى اللي بحطوها لما وسيم ومريم بكونوا سوا يعني فكرهم هالشي رومانسي ولا حيعجبنا بالعكس بطلت احب وسيم ومش لايق عليه تسبيل العيون

  • احمد عواد
    احمد عواد

    ي تري من القاتل الحقيقي

  • Suha Emad
    Suha Emad

    مين حاسس ساره بقت شريره

  • رودینا علی
    رودینا علی

    ياسر غار في دهيا بس ساره جرحت عيسي

  • Salma Mohamed
    Salma Mohamed

    هما الالوان بتقلب معاهم ولا انا احوليت😂

  • عائله فيروز
    عائله فيروز

    ياسر 😥💔💖😍

  • Roqia Ahmed
    Roqia Ahmed

    معلش فى حاجه مش فاهماها فى الدقيقة 13 و 50 ثانيه المحامى اللى فى المشهد ده لابس بدله لونها ايه ؟؟؟؟ 😂😂😂😂

    • Roqia Ahmed
      Roqia Ahmed

      الظاهر كده أن مش المحامى بس اللى لابس لونين 😂

  • radwa hamdy
    radwa hamdy

    مسلسل حلو جدااا

  • radwa hamdy
    radwa hamdy

    مسلسل حلو جدااا

  • radwa hamdy
    radwa hamdy

    مسلسل حلو جدااا

  • ادهم محمد Adham mohamed
    ادهم محمد Adham mohamed

    m.arsoft.info/auth/ArMbu4qQUIOIRThLp6mrkQ.html اشتراك ومردوده حالا

  • ادهم محمد Adham mohamed
    ادهم محمد Adham mohamed

    m.arsoft.info/auth/ArMbu4qQUIOIRThLp6mrkQ.html اشتراك ومردوده حالا 🌹🌸🌺♥️

  • Soad Alzahra
    Soad Alzahra

    😍

  • Sooma Hamada
    Sooma Hamada

    ياسر ده قتلتو سارة واضح

  • فرح فرح
    فرح فرح

    عطر لسانك بالصلاه علي علي النبي 🙏💞

  • Ihdaa Makawi
    Ihdaa Makawi

    انا عاوزه اعرف حاجه وحده لون بدله المحامي ايه 😂😂😂مره اسود ومره طوبي

  • يومك سعيد معنا
    يومك سعيد معنا

    السلام عليكم اتمن تشرفوني في قناتي وقناتكم واكيد هناجح بيكم

  • اه طارق
    اه طارق

    ر

  • مريم حارس
    مريم حارس

    ساره بقيت سخيفه جدا 👿👿😑😑

  • mahmoud mekky
    mahmoud mekky

    بحب سارة جدا بتفكرنى حبيبتى السابقة

  • mahmoud mekky
    mahmoud mekky

    مسلسل جميل جدا كل يوم استنه يجى

  • Rabab Soliman
    Rabab Soliman

    مينفعش يعملولما مفاجأة ويطلع ياسر مماتش😨

  • شهره جمال
    شهره جمال

    سهر الصايغ 💖💖💖💖💖💖

  • Kholod Youssef
    Kholod Youssef

    رانيا قمر اوي ليقه ع عيسى ساره زفت

  • negm egypt
    negm egypt

    اوحش حاجة فى مسلسل دة سهر صايغ ممثله فشله و هيثم شاكر كمان ... لو ممثلين تانية هيكون مسلسل احلى

  • Loly and maro
    Loly and maro

    نعيم هو الي قتل ياسر 🤷

  • السيد اعرابى
    السيد اعرابى

    عسي

  • ام غمازات
    ام غمازات

    مسلسل فظيع

  • Chahinaz Chahy
    Chahinaz Chahy

    عنجد صارة مبتحشم اكل و ضحك وعيسى في السجن متستهلوش

  • امجد الطويل
    امجد الطويل

    وسيم صاحب شخصيه ضعيفه

  • امجد الطويل
    امجد الطويل

    سارة حقيرة اوي يعععع

  • قوت القلوب
    قوت القلوب

    احنا فقدنا ياسر في المسلسل

  • سلامه شومان
    سلامه شومان

    للاسف الدفاع مش علي المستوي المطلوب....

  • Ghadeer Alastal
    Ghadeer Alastal

    حد ملاحظ انه شخصية نعيم بالمسلسل بتشبه شخصية أمير مرارة جدا

    • Nora Gamal
      Nora Gamal

      ما هو دا احمد كراره اخوه

  • Nora Abu Ghoush
    Nora Abu Ghoush

    الغريب انه لما صارت غنيه تركت الملابس المستوره لاااا قيم وكثيرات مثلها استغفر الله العظيم

  • Maryam Hisham
    Maryam Hisham

    نفسي اروح اضرب سهر الصايغ عشان منرفزلني هنا وفي النهاية مش طيقاها ⁦😏

التالى
KGF Full Movie
2:21:34
3.4 مليون