مسلسل بت القبايل - بكري قال لرحيل إن طير البر بنتها لما عرف إنها عايزة تقتلها..يا ترى رحيل هتلحقها
06:37
629,994
AlHayah TV Network
Reddit
مسلسل بت القبايل - بكري قال لرحيل إن طير البر بنتها لما عرف إنها عايزة تقتلها..يا ترى رحيل هتلحقها
"تدور الأحداث في إطار درامي صعيدي يمزج بين الخيال والواقع، حول صراع ما بين عدد من الأطراف ومن بينهم امرأة تدعى (رحيل).
يعرض فى تمام التاسعة مساءً .
لمشاهدة الحلقة الكاملة: watchit.com
مسلسل #بت_القبايل فقط وحصريًا على #WATCHiT

نزل أبلكيشن !WATCH iT
يمكنك الإستمتاع بمشاهدة مجموعة كبيرة من اقوي المسلسلات والأفلام والبرامج الحصرية على
watchit.com
#مسلسل_#بت_القبايل #عمرو_عبد_الجليل #WATCHiT
Follow Watchit on:
Website | watchit.com/
Facebook | bit.ly/2WlDXWq
Twitter | bit.ly/2VbYhgm
Instagram |bit.ly/2UUEiOp
ARsoft |bit.ly/2VA9JC9"
اشترك في قناة الرسمية: bit.ly/AlHayahTVNetwork
:تابعونا على
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
Facebook | facebook.com/AlHayah1TV
Twitter | twitter.com/AlHayah1TV
Instagram | instagram.com/Alhayahtvnetwork
Google Plus| plus.google.com/u/2/+AlHayahT

تعليقات
  • Ana Gana Gana
    Ana Gana Gana

    المسلسل ليه جزء تاني وهيكون اسمه رحيل وزهره

  • عمر خالد
    عمر خالد

    الص

  • محمد عطا الهوارى
    محمد عطا الهوارى

    مسلسل من وحي الخيال ولا يمت للحقية باي صلة وجميع القري في محافظة اسوان لا يوجد ثآر ولا مشاكل بين العائلات والقبائل والمسلسلات الاربعة هم القمة في العمل الدرامي هم ( الصعيدي ذئاب الجبل الضوء الشارد الهروب من الحكم ومسلسل ناصرة )

  • سلطنة الحريم القرن العظيم
    سلطنة الحريم القرن العظيم

    حوار ان بنت تتحكم فى بلد وتمشى كلامها على الرجاله ده مش موجود عندنا فى الصعيد ده اولا ثانياً مفيش راجل يقدر يقتل ست أو طفل او مسن لأن ده يعتبر عار ثالثاً والأهم مفيش بنت تقدر تطلع مع شب بكل بجاحه عينى عينك كده لأن حاجة زى دى فيها دبح رابعاً اللغه إللى بيتكلموا بيه دى أغلبها كلام إحنا مش بنستخدمه ولا يمت بلهجتنا بصله وأنا اول مره فى حياتى اسمعها ولو هتقولى لهجه الصعيد القديمه هقولك ان أنا عندى قاريبى سنهم 93 وعمرى ما سمعتهم بيتكلموا بيها خامسا الكلام ده سارى على الصعيد من اوله لأخره من المنيا لأسوان أنا صعيديه وعارفه ده كويس قوى

  • مروة محمد
    مروة محمد

    ياريت الحلقة اللى بعدها

  • الحياة حلوة بذكر الله بذكر الله
    الحياة حلوة بذكر الله بذكر الله

    الحلقه الاخيره موئلمة يا ريت يكون لي جزء تاني لان مينفعش طير البر تموت

  • Sara Ali
    Sara Ali

    هى امتى جات الحلقة 46_47مش اخر حلقة كانت 45وبعدين مجتش من يوم السبت بدا مسلسل جديد

  • ХХХ AMATЕUR SЕХ VIDЕO - СLIСК НЕRЕ
    ХХХ AMATЕUR SЕХ VIDЕO - СLIСК НЕRЕ

    🔥🔥🔥🔥🔥 🥇🥇🥇trending🥇🥇🥇 <a href="#" class="seekto" data-time="115">1:55</a> 💘🔥❣ 👇💘

  • Tahani Hamza
    Tahani Hamza

    ليش اكو جزء ثاني

  • sabreen ashraf
    sabreen ashraf

    فين الحلقه كامله

  • حابب اكون معاك
    حابب اكون معاك

    حنان مطاوع اتقنت الدور ولاكن انا عندى اعتراض من اللهجه بتاعتهم انا من اسوان واعرف كل اللهجات فى اسوان ودى مش لغتنا ولا لفة العمامه دى بتعتنا.

    • Youmaa Koky
      Youmaa Koky

      لا يحتاج لجزء تاني هذا جزاء استسهال اراقة الدماء والكيد والغل اللي بياكل الخير من نفس صاحبه ..هذا جزاء لهبابة العرب اللي بتتحكم فيهم

  • محمد عامر
    محمد عامر

    اكيد فى جزه تانى بس قريباً

  • Eco jam
    Eco jam

    مشهد رائع وحنان مطاوع اكتر من رااائعة بجد فظيييعة وجبااارة

  • لولى لولى
    لولى لولى

    كونت عارفه ان هى بنتها وان هى هتموته كونت عارفه

  • Hager Safwat
    Hager Safwat

    آلبآطـنيه ده ولآ آي

  • امجد حماده
    امجد حماده

    انا متوقعتش تكون دي نهايه 😭😭

  • Hend Hesham
    Hend Hesham

    مسلسل بايخ وملوش تلاتين لازمه

  • إليكم من الخارج
    إليكم من الخارج

    اشتركو فى قناتى لسه ببدا جديد ومحتاجه تشجيع وقولولى تحبو اعمل فديوهات عن ايه فى اسبانيا

  • أخبــار الصبــاح
    أخبــار الصبــاح

    خبر عـااجل : أول حالة كور ونـا لفنانة شابة مصرية وهكذا وصفت حالتها للجمهور وطلبت منهم الدعاء arsoft.info/hd/fydyw/iKepp6jCfot82to

  • mr.mohamed elbes
    mr.mohamed elbes

    علي فكرة الجزء الثاني هتعرضوا امتا

  • zaynab Mohamed
    zaynab Mohamed

    مبسوطه في رحيل الجزاء من جنس العمل

  • عبدالرحمن حمد ابراهيم المواش
    عبدالرحمن حمد ابراهيم المواش

    مــفــاجــئـــة رائــعـــة. لــــــن تــــشــــتــــكـــــي مـــجـــددا مـــن اكــراهـــات جـــــــنـــــســــــيـــــــة 😁 بـــعـــد اســتــخــدامــك للـخــلــطــة الـــــطــــبـــيــــعـــيـــــة 🙌 الــــرائــــــدة فـــي الــوطـــن الــعـــربـــي👍. *لكــــــي تحـصـل عليـها تواصــــلوا معنا على الوتســـــاب 00212679620248 whatapps

  • Heba Esied
    Heba Esied

    انا باقول ان مسلسل بنت القبائل ليه جزء ثاني اللي معي يعمل لايك لايك لايك لايك لايك

  • ابو خالد
    ابو خالد

    نهايه مستفزه 😅

  • قناة عشوائيات الاصلية
    قناة عشوائيات الاصلية

    افعلوا اشتراك لي وسافعل لكم اشتراك والهي

  • محمد الصورى
    محمد الصورى

    سبحان الله الجزاء من جنس العمل ورحيل افترت علي بكري وطير البر وادي نهايتها هي اللي قتلت بناتها عكس العمده حمدان هدي ورجع لعقله وابنه رجعله وبقا في حضنه رحيل مفتريه وتستاهل اكتر نن كده

  • على أد الأيد
    على أد الأيد

    اكيد حجاج مش هيقتلها سبق وحجاج ضحك ع رحيل وماقتلش ابن حمدان وبعته لواحد رباة وخلاه كمل تعليمه✋ما ظنش هيقتلها واكيد ف جزء تانى🙏🙏🙏

  • Amany Mahmoud
    Amany Mahmoud

    ليه هو فى جزء تانى

  • mostafa Qasam
    mostafa Qasam

    الله ينور يا بكري ياريت لو تساعدوني وتشتركو في القناه مش عارف أحقق الشروط 🙏😷

  • بنت الأكابر
    بنت الأكابر

    ممكن تتابعوني

  • Kareem Majdy
    Kareem Majdy

    الحلقه دي وحش جدا بتفكرني بيمسلسل البطنيه

  • عائلة جنى
    عائلة جنى

    arsoft.info/hd/fydyw/b7uhp52Vnoxty8Y تتر نهاية مسلسل بنت القبايل "وفي النهاية" مع كلمات الاغنية

  • محمد عاطف
    محمد عاطف

    انا عايز اعرف هو المسلسل ده نزل حلقات كامله ولا لا؟

  • سبحان الله
    سبحان الله

    مسلسل زباله

  • Moatasem Ahmed
    Moatasem Ahmed

    الجزء الثاني امتى

  • حياتي البسيطه
    حياتي البسيطه

    ياريت الجزء التاني يكون ف اقرب وقت مسلسل رائع

    • عائلة جنى
      عائلة جنى

      arsoft.info/hd/fydyw/b7uhp52Vnoxty8Y تتر نهاية مسلسل بنت القبايل "وفي النهاية" مع كلمات الاغنية

  • Mito`s Family عائلة ميتو
    Mito`s Family عائلة ميتو

    اللي نفسه يفك عن نفسه ويضحك شوية يتفرج على فيديوهاتنا

  • Mani esmale
    Mani esmale

    Jiotd

  • Magdy Saad
    Magdy Saad

    arsoft.info/hd/fydyw/h6pkhK2qqX2cmJM ممكن اشتراك في القناة مع الشير تبادل فضلا وليس أمرا

  • محمد حسني
    محمد حسني

    هي لازم تلحقها حتي يكون في جزء تاني 😁واللي موافق يحط 👏👏

    • عائلة جنى
      عائلة جنى

      arsoft.info/hd/fydyw/b7uhp52Vnoxty8Y تتر نهاية مسلسل بنت القبايل "وفي النهاية" مع كلمات الاغنية

  • Aya Rageb
    Aya Rageb

    هو المسلسل خلص خلاص

    • عائلة جنى
      عائلة جنى

      arsoft.info/hd/fydyw/b7uhp52Vnoxty8Y تتر نهاية مسلسل بنت القبايل "وفي النهاية" مع كلمات الاغنية

  • abderhman Doesky
    abderhman Doesky

    الحلقه رقم كام

  • KSA مجازف
    KSA مجازف

    ياكل زق علي عوض

  • Nasra Mostafa
    Nasra Mostafa

    انتو غيرتو معاد المسلسل بس كنت متوقع انها بنتها

  • احمد منعم
    احمد منعم

    ايه الهبل دا

  • ضاءَ العنزي
    ضاءَ العنزي

    اهلاا ... مرو ع قناتي انزل فيها تصاميميّ قناتي ضعيفه من ناحيه الاشتراكات اتمنى منكم ماتبخلون بالتفاعل فيهاّ..

  • Abo علي
    Abo علي

    انا من الصعيد واقولكم مسلسل زفت وكيف لعب العيال المسلسل الوحيد الجميل والحقيقى فعلا ذءاب الجبل غير كده فنكوش وللعلم هذه سياسة فن بدهم ينشروا ويغيروا حاجات فى الصعيد

  • Esraa Essam
    Esraa Essam

    منهج كونكت و كونكت بلس للصف الأول و الثانى الإبتدائي موجودين هنا arsoft.info/auth/zXq4V3p3D-xSja9KYQbr9g.html و فيه كورس فونكس و فيديوهات تأسيس كتير جدا اعملوا اشتراك و اضغطوا ع الجرس عشان الفيديوهات كلها توصلكوا

  • Hamasat online &Reem Hassan
    Hamasat online &Reem Hassan

    تزوجت صغيره ، القصة كامله وحزينه من رجل أحببته وكان دنيتي التي أعيش بها وأعيش لأجلها مرت أيامنا الاولى رائعه وجميله وجاء خبر حملي على زوجي فازدادا حبا لي وازدادت الحياة جمالا ورزقنا بمولود ذكر كأنه البدر ليلة التمام تعلق به الجميع الاهل والاجداد ولم يتم الأربعة أشهر من عمره حتى حملت حملي الثاني وكانت فرحة الجميع بهذا الحمل عاليه إلا أنا ووالدتي فأصابنا الهم ولكن في داخلي كنت سعيده ورزقت بطفلة تشع جمالا انصرفت كل الأنظار إليها وكنت أعاني من تقارب أعمار صغاري وليس معي من يخدمني حتى ذهبت للمشفى من تعب أصابني وعلمت أنني حامل ضاقت بي الأرض ولكن لا مهرب من أمر الله ورزقت بولد يُنسي وجهه الضاحك هم الدنيا وما أن أكمل شهره الخامس حتى حملت بولدي الرابع أعلم أنكم تتسألون لماذا لم استخدم مانع حمل ولكي ترحموا حالي لم أترك أي مانع حمل إلا وعملته منها ما كان يسبب لي صداع وفقر دم وخشي علي من الجلطات ومنها ما استخدمته وحملت مع استخدامي له أصبحت حبيسة البيت مع صغاري لم يعد يرحب بقدومي أحد وأصبح الناس يتحاشون دعوتي وكل ما أستقدمت عاملة فرت من بيتي اذهب للعياده فيقلبونها أولادي راسا على عقب يهرب أبوهم لبيت والدته لينام اما أنا فأصبح عقلي مبرمج على أصواتهم وجسدي متأقلم مع ضرباتهم وأصبحت يداي تشتغلان دون توجيه بل روتين يومي ومر بعد اخر ولد لي سنه لم أحمل فيها وارتاح قلبي ولم تتم فرحتي فقد حملت بالخامس ثم السادسه ثم السابع ثم الثامنه ثم التاسع بين كل واحد والاخر اشهر معدوده زاد التعب واشتد النصب وبلغ السيل الزبى سخر الله لي عاملة تخاف الله وقرب اهلي هون علي شي ما لا أُخفيكم كنت اوزع ابنائي هدايا مجانية للأقارب بالساعات وربما الأيام ثم يعيدونهم لي أصبحت اضحوكة للجميع لم يبقى اسم إلا لقبوني به وكان أشهر لقب لي الأرنبه كنت اتألم وهم يضحكون وأحزن على نفسي كثيرا وزوجي أصبح يكره جلسة البيت لم أُشاهد في حياتي كشقاوة ابنائي والناس لم ترحمني إما حاسد أو شامت أو مهول للأمر أو راحم لي حتى من يحبني تؤلمني كلماته ليتني لم أحمل ولم أنجب لو أنني ربطت مع ثالث حمل لو أني مثل فلانه أو فلانه هذه هواجيسي دائما وأصبحت كثيرة الضجر من تصرفات صغاري أهملت نفسي وزوجي وبيتي وثقافتي في احدى الليالي توجهنا للحديقة لتغير الجو على الصغار اقصد الروضه التي امتلكها هذا يلعب وذاك يركض وتلك تقطف الورد وهناك احدهم يتلاسن مع اطفال وواحده تحذف بالحجر رؤوس الماره و.و لم نعد نحتمل ولم يعد الموجدين بالحديقة يحتملون عدت غاضبه ناقمه كارهة لحياتي يتبع daoah أعوذ بالله منكم نكد أخر مره و التهديدات التي نمارسها بعد كل نزهة نمنا وهدأت الأجواء ولكن ألم في أقدامي وأسفل ظهري لم تجعل النوم يطرق عيناي ابو فلان استيقظ أريد المستشفى فشهق شهقة حااااامل لا ادري لماذا حينها اطلقت ضحكاتي رغم الالم ولم اكن اعلم انها أخر ضحكة سترتسم على وجهي دخلت المشفى وأشعه وتحاليل وزاد الألم ووصل للصراخ ثم ابره مهدئه ثم قرر الطبيب التنويم لي ماذا تقول يادكتور هناك فريق في البيت لا يمكن أن تنام هنا قال بل مستحيل خروجها لم أستمع له وهممت بالنزول لكن لم أكن أشعر أن لي قدمان أبدا همس الطبيب لزوجي ليعود وقد غير رأيه لابقى بالمشفى وكانت أول ليلة أبيت بعيداً عن صغاري ما أطولها من ليلة تذكرت ضحكاتهم ومشاكلهم تذكرت كيف ناموا وهم غاضبين علي اليوم الثاني علمت أنني لن أستطيع الحراك وأنني أُصبت بشلل نصفي يالهي مالسبب لم يستطع الأطباء تحديد سبب منهم من قال نقص ومنهم من قال جرثومه ومنهم من قال جلطه ومنهم من قال تصلب الخ جلست ليلة اتفكر لم يخلد في بالي نعمة العافيه لأقوم بأبنائي بل كان كل تفكيري أنني في ابتلاء من هؤلاء الاولاد فقط أمي وأم زوجي كانتا مجتمعتان ليقرران بعد تشخيصهما أن ما أصابني عين ولعل امراة عقيم رأتني تلك الليله وتم الحسد يالله لم أفكر يوم بمن حرم الصفار وانا اتشكى منهم ليل ونهار تبرعت أخت زوجي بعاملتها اضافة لعاملتي ومرت الأشهر وأنا حبيسة الفراش قد زاغ بصري من ملاحقتهم ودورانهم حولي ثم مرت سنه وزياده كان زوجي قام بحقوقي مشرف على علاجي مساعداً لي ولكن اكتشفت أنه صارح والدتي بالزواج من أخرى لتقوم بحقوقه وطبخ طعامه لأنه مل من العاملات وأكل المطاعم تقبلت أمي الوضع وأتت تسترضيني وكيف لمحبوسة الفراش أن يكون لها القدرة على الرفض وتم زواجه وقسم البيت بيني وبينهما فضاق المكان بالصغار وضاق الصدر بالحال ما اقسى الحياة كنت في نعمة لم استشعرها إلا بعد فقدها وبعد أشهر كانت الطامة التي ارقتني شعرت بألم وأمور في بطني ليخبرني الطبيب أنني حامل ياللمصيبه الناس عاتبوني وأنا صحيحة معافاة فكيف الان خبئت حملي ولم أعد أستقبل إلا الأهل والكل يراني مريضه وازداد الحمل وثقلت وأصبحت أمي وأختي لا يفارقاني فحراكي بصعوبه لا تسألون عن همي وحزني وكرهي للحياة دخلت التاسع ليخبر الطبيب زوجي أن الولادة قريبه و [٢١/‏٢ ٥:٢٩ م] الجريح: ربما لا اشعر بألم الطلق ولأبد من الإنتباه بقي زوجي الشهر التاسع ليفارقني وعادت لي شي من السعادة بقربه نتذاكر أيام مضت وكأنني تعرفت عليه من قريب لا أنسى وقفات له جميلة معي إلا موضوع زواجه وفي إحدى الليالي شعرت بوخز خفيف واخبرت زوجي وطار بي الى المشفى واستحلفته بالله أن لا يخبر أحدا بل قررت أن أُخفي الصغير حتى لا يشمت بي أحد وتمت الولادة ورزقت الطفل العاشر وكان من أجملهم والأمر الغريب الذي حدث لم يكن يطرأ على بالي ابدا لقد تحرك الدم في قداماي وأصبحت أشعر بهما ولم أخرج من المشفى إلا وأنا أسير على قدماي اجتمع الأطباء متعجبين من حالي ولكن ليس على الله محال واحمد الله الذي جعل عافيتي بحمل طفل لكي استشعر تلك النعمة وأنها فضل وبركة والأن أعيش أجمل حياة مع صغاري وزوجي وأما زوجته فلم تنجب الأطفال فكان نصف أولادي معها وكأنها أم ثانيه لهم ونصيحتي لكل من رزقت طفل في غير وقته إياك أن تنكري نعمة الله عليك واياك أن تستمعي لأقوال الناس أعلم أن من يقرا قصتي حتما سيعرفني فقد كنت حديث الموسم ذلك العام وافتخر بحكايتي وانقلها للعبره اعجبتنى نقلتها لكم 😊😊 اذا اعجبكم ارجوا الاشتراك فى القناة بقى 😂😂😂 إذا تممت القراءه كافئ جهودنا بالتعليقات الجميل القصة الكامله..😊😊 الاشتراك فى القناة😙😙 شير للقناة للا صحابك يستفيدوا😉😉😉

    • فضحكت فبشرنها **
      فضحكت فبشرنها **

      جميييلة جدا ربنا يعينك يارب

  • Sila Show
    Sila Show

    arsoft.info/hd/fydyw/nq13lom6dYeI0rwادخل بسرعه

  • zaman ayam
    zaman ayam

    حدة بليز نفسي يبقي عندي مشتركين وابد فعلا في تحقيق حلمي ممكن تسعدوني

    • Magdy Saad
      Magdy Saad

      youtu.be/OH4TzGwDf ممكن اشتراك في القناة مع الشير تبادل فضلا وليس أمرا 50

    • zaman ayam
      zaman ayam

      فين الاشتراك طيب فين يا ناس والله هنط من البلكونه

  • يوميات ابو روضه
    يوميات ابو روضه

    يا ناس يا عسل ابو فياض وصل اشترك في القناه عشان تشوف اول حلقات ابو فياض من اسيوط

  • Hagur Flowers
    Hagur Flowers

    ونبي اي حد يشوف التعليق بتاعي يشترك في قناتي نفسي في خمس مشتركين بس

  • ХХХ AMATЕUR SЕХ VIDЕO - СLIСК НЕRЕ
    ХХХ AMATЕUR SЕХ VIDЕO - СLIСК НЕRЕ

    🔥🔥🔥 Like this comment for stay in trending <a href="#" class="seekto" data-time="100">1:40</a> 💟💕💟 👇 👇 👇 👇 👇💯

  • Mustafa Jilani
    Mustafa Jilani

    مكنتش حابه النهايه تكون كده

    • Shams Abdella
      Shams Abdella

      لازم تكون النهايه كدا ..يسمي بالتشويق لمشاهده الجزء الثاني

  • علياء المهدي عبدالرحيم
    علياء المهدي عبدالرحيم

    علياء

  • Hayam Elshebly
    Hayam Elshebly

    حنان مطاوع متميزه

  • Hayam Elshebly
    Hayam Elshebly

    الاتنين دورهم خطيررررر

  • Mahmoud Elnobi
    Mahmoud Elnobi

    الحلقه الاخيره زفت الزففففففت 😡 بس عندي امل كبييييير أن البنت هتعيش و تجوز شاذلي ،لاني لا يمكن حجاج يقتل

  • ibrahim kamal
    ibrahim kamal

    نفس طريقه ناديه الجندي في فيلم البطنيه

  • الرحيل وبس
    الرحيل وبس

    المسلسل اتقطع ما كمل في سبب

    • لولو يوسف
      لولو يوسف

      عشان الفيروس مش هيكملوه مناعا لتجمعات

  • اثار ابراهيم شديد
    اثار ابراهيم شديد

    هي الحلقه دي الكام

    • على أد الأيد
      على أد الأيد

      الاخيره

  • Radwa Elkatib
    Radwa Elkatib

    😂😂😂😂😂😂😂😂

  • Fairouz Roza
    Fairouz Roza

    هو ماله قلب على فيلم الباطنية كده ليه

  • Earning Plan
    Earning Plan

    arsoft.info/hd/fydyw/qLV6oGytfWp31Lw

  • khaled klood
    khaled klood

    المسلسل كان ماشي حلو في في اخر حلقة معرفش ليه حسيت اني بتفرج علي نهاية فيلم الباطنيه

    • جنه جنه
      جنه جنه

      والله فعلا

    • Mohemad Klssban
      Mohemad Klssban

      اه والله

  • apdo elbatsha
    apdo elbatsha

    محدش معاه رقم حجاج ياجماعه

    • Aya Rageb
      Aya Rageb

      @apdo elbatsha حاضر هكلمك انستا

    • apdo elbatsha
      apdo elbatsha

      @Aya Rageb هادا اليوزر تبعي في انستجرام ... abdo_elbatsha

    • apdo elbatsha
      apdo elbatsha

      @Aya Rageb ياريت والله يبقي كرم منك ⁦❤️⁩ abdo_elbatsha

    • Aya Rageb
      Aya Rageb

      @apdo elbatsha العفوا ي قلبي تحب ابعتلك فيس و انستا كمان 😂😂

    • apdo elbatsha
      apdo elbatsha

      @Aya Rageb تمام شكرا ⁦♥️⁩

  • كوميدي بلا حدود
    كوميدي بلا حدود

    هذا هو عدد محبي رسول الله ♥ 👇👇👇👇👇👇👇👇👇 ربي يدخلك الجنةة بدون حساب وصابق عذاب ♥بس خلي اشتراك ولايك بالقناةة😘

    • Mohmed Mansour
      Mohmed Mansour

      عليه افضل الصلاه والسلام على سيدنا محمد وعلى اله وصحبه اجمعين

    • ايمان محمود
      ايمان محمود

      صلي الله عليه وسلم عليه الصلاة و السلام

  • Sara Ahmed
    Sara Ahmed

    حبايبي ممكن الاشتراك فالقناه

  • Hekmat Zaky
    Hekmat Zaky

    لحقتها ولا لا؟؟؟؟؟؟؟

  • محمود ابوالروس
    محمود ابوالروس

    فين الصعايده من المسلسل دا 😡 أول مره نشوف مرره بتحكم عيله وماشيه بنبوت 😡😡

    • ابوبدوي ابوبدوي ٢good
      ابوبدوي ابوبدوي ٢good

      كل ده من تأليف المخرج مفيش عندنا الكلام ده

    • خالد ابوالمجد
      خالد ابوالمجد

      وايه يعني طيب ما فيه امرأه ايام الرسول صل الله عليه وسلم كانت تدافع عنه

  • كراميش
    كراميش

    arsoft.info/hd/fydyw/pK1kd2SUgI2ZkLg شوف المصرين بالكويت اثناء الحظر 😂😂

  • انا الرجوله ابن النيل
    انا الرجوله ابن النيل

    تمثيل غلط مفيش ف الصعيد قتل حريم

    • Ahmed Roshdy
      Ahmed Roshdy

      @mohamed 3m عارف عشان اليوتيوب بيحذف التعليقات المسيئة كنت هوريك ابشع كلام تشوفه في حياتك بس للاسف

    • Ahmed Roshdy
      Ahmed Roshdy

      @mohamed 3m مالها اسيوط

    • mohamed 3m
      mohamed 3m

      انا من الصعيد وحر لجيب سيرته براحتي . الصعيد لا تختزل في بلد مثل اسيوط

    • mohamed 3m
      mohamed 3m

      @Ahmed Roshdy وانت مالك انا حر

    • Ahmed Roshdy
      Ahmed Roshdy

      @mohamed 3m ماجبتش سيرة اسيوط لكن جبت سيرة الصعيد

  • farida zedan
    farida zedan

    نفس نهايه مسلسل الباطنيه 👎

  • Salem Medo
    Salem Medo

    الله اكبر عليكي يا استاذه حنان بنت الهرم كرم مطاوع هتطلع اي ياجماعه بتوفيق يارب في انتظارك يا بت القابيل

  • Ahmed Emad
    Ahmed Emad

    هو في جزء تاني ارجو الرد

    • Habeba Rifat
      Habeba Rifat

      فاخر التتر كاتبين ولنا لقاء اخر

    • احمد عبد العزيز
      احمد عبد العزيز

      ايو فيه

  • eslam ahmed
    eslam ahmed

    هوا مسلسل بت القابيل ليه جزء تاني ولا لا

  • من عشاق ريال مدريد
    من عشاق ريال مدريد

    هتلحقها ع اخر ثانيه و هي بتموت هتقولها انها امها و حجاج أبوها و بعدها هتموت💔😭

    • من عشاق ريال مدريد
      من عشاق ريال مدريد

      و انا اكتر ولله اما متابعه من اول حلقه

    • Rahek Ahmed
      Rahek Ahmed

      @من عشاق ريال مدريد حسبى الله 😅 يا رب متموتش.. لو ماتت مش متابعه. المسلسل مستنيه الجزء الثاني على احر من الجمر

    • من عشاق ريال مدريد
      من عشاق ريال مدريد

      انا حلمت ان طير البر عايشه بس كانت بطلع ف الروح😂😂

    • Rahek Ahmed
      Rahek Ahmed

      @من عشاق ريال مدريد انا اسفه‍

    • من عشاق ريال مدريد
      من عشاق ريال مدريد

      لا ولد يختي 😂

  • eslam ahmed
    eslam ahmed

    بيجي امتا المسلسل بتاع بت القابيل

    • eslam ahmed
      eslam ahmed

      @Samsung Nokia ايوه

    • Samsung Nokia
      Samsung Nokia

      مسلسل بنت القبائل

  • المصرى الصعيدى الصعيدى
    المصرى الصعيدى الصعيدى

    صدق المثل الي قال الباحت واطي انا صعيدي واول مرة اشوف حاكمة على عيلة وماسكة نبوت ورايحة جاية بيه عجبة لك يازمن

    • المصرى الصعيدى الصعيدى
      المصرى الصعيدى الصعيدى

      @A B ايوة انا عارف ده تمثيل بس كتير قوي مش بالطريقة دي

    • المصرى الصعيدى الصعيدى
      المصرى الصعيدى الصعيدى

      @A B انتا الأحسن بس مزودها قوي في المسلسل

    • A B
      A B

      الصعيده احسن ناس

    • A B
      A B

      ده في التمثيل

    • يوميات مسافر في قطار الصعيد
      يوميات مسافر في قطار الصعيد

      arsoft.info/hd/fydyw/jMmPj5SmZWap1so

التالى